Om Odder Håndbold

Odder Håndbold

Odder Håndbold - en sjov og seriøs klub med plads til alle

Vi spiller håndbold i Odder - fra miniafdeling over bredde og elite i ungdoms- og seniorafdeling til old girls.
Samtidig er vi en klub, hvor vi vil have et sjovt og spændende fællesskab. Vi lægger vægt på, at alle - spillere, forældre mv. - skal bidrage til dette fællesskab. Det kan være med praktiske bidrag som kørsel, vask, sociale og indtægtsgivende aktiviteter, eller som træner, holdleder, koordinator eller noget andet af alt det, der skal til, for at klubben kan være velfungerende.

Vi ønsker at være - og synes selv vi langt hen ad vejen er - både en bredde- og eliteklub for både piger og drenge, unge og halvgamle. Du kan finde en masse oplysninger om os her på hjemmesiden, eller endnu bedre, ved at møde op i SPEKTRUM ODDER og få en snak med én de mange trænere og ledere.

Kom og spil håndbold i Odder Håndbold
Vores motto er, at det først og fremmest skal være sjovt at spille håndbold - og det arbejder vi hele tiden på at leve op til. Ud over det sportslige gør vi derfor også meget ud af socialt samvær, hygge, arrangementer, stævner, ture m.m.
Vi er en klub der fortsat er i rivende udvikling. Vores bedste seniorhold herrer er i 1. division, damerne i 2. division, mens herrernes 2. hold spiller i 3. division og damernes 2. hold spiller i jyllandsserien. I ungdomsafdelingen, der er en af landets største, forventer vi igen at være repræsenteret i nogle af landets bedste rækker. Men vi satser også på bredden og derfor er vi repræsenteret med mindst 2 hold i næsten alle rækker fra u10 – u14 og 1 hold i u16.

Vi er ved at udvikle en ny strategiplan der sikrer en sund og fornuftig udvikling med tydeligere inddragelse af medlemmerne.
Vi har dygtige og uddannede trænere til at tage godt imod nye samt nuværende håndboldspillere.
Vi glæder os til at byde såvel nye som gamle spillere velkomne. Hvis du dyrker en anden sport nu og først vil starte på håndbold, når den er slut, så mød op og sig det til din træner.

Alle nye spillere kan naturligvis få lov til at prøvetræne et par gang inden der skal betales kontingent. Så snyd ikke dig selv eller dit barn ... kig ind til træningen og se om håndbold ikke også er noget for dig/jer!