Velkommen til klubben

Tekst

Kære spiller

Velkommen til Odder Håndbold

Vi er glade for at kunne byde dig og dine forældre velkommen til Odder Håndbold. Vi spiller håndbold i Odder - fra mini-afdelingen og helt op til seniorafdelingen. Vi håber at du hurtigt vil falde til og føle dig hjemme på både holdet og i vores klub.

Fællesskab

Vi er en klub, hvor vi vil have et sjovt og spændende fællesskab. Vi lægger vægt på, at alle - spillere, forældre mv. - skal bidrage til dette fællesskab. Det kan være med forskellige praktiske bidrag såsom kørsel, vask, sociale og indtægtsgivende aktiviteter, eller som træner, holdleder, koordinator eller noget andet af alt det, der skal til, for at klubben kan være velfungerende og få det hele til at løbe rundt.

Kontingent

Som ny spiller er du velkommen til at prøvetræne med dit hold 2-3 gange, for at se om det er noget for dig. Når du har besluttet dig for at spille i klubben, er der nogle praktiske ting der skal på plads. For at melde dig ind, skal du kontakte din træner. Din træner vil derefter invitere dig, via sms eller mail, så du kan oprette en profil på Holdsport.dk.

Her opretter du dig på det hold som du hører til. Det er også en god idé at læse reglerne under kontingent. Du må ikke spille kampe for dit hold, før du har betalt kontingentet. Hvis du har spillet i en anden klub, skal der indhentes et spillercertifikat i din gamle klub. Det er noget din træner sørger for, i samarbejde med din gamle klub.

Skulle du have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte din træner eller den ansvarlige for din årgang. Du finder kontaktinformationer på Odder Håndbolds hjemmeside www.odderhaandboldklub.dk eller på Holdsport.dk

Vi vil på bestyrelsens, og trænernes, vegne gerne ønske dig velkommen i klubben. Vi er glade for, at du har valgt netop vores klub, og håber at du bliver rigtig glad for at spille for Odder håndbold.

Med sportslig hilsen

Odder Håndbold